Bi' kaç sene önce biri bana " bende normal insanlar gibi yaşamak, hissetmek istiyorum. " demişti ama baya sert bir dille. Ben bunu bugün huzurunuzda sorguluyorum, kim bu normal people biri bana göstersin onun ağzını burnunu kırayım. Ya düşünüyorum hani…devamı