Kitap kronolojik olarak ilerlemiyor, sürekli geçmişe ve geleceğe sıçrıyor bu yüzden biraz kafa karıştırıcı gelebilir. Trafik kazasında yüzünü kaybeden eski bir mankenin üzerinden ilerliyor hikaye.Ancak kitap aslında güzellik, kimlik, tüketim kültürü ve insanların başkalarının gözündeki yerlerine ne kadar bağımlı yaşadığı…devamı