Tek diyebileceğim şey bir BAŞ YAPIT olduğu. Mükemmel bir dizi, daha 3. Sezondayım efsane ilerliyor. İzlemeyenler büyük bir kayıp yaşıyor. En kısa zamanda başlayın. İZLEYİN İZLETTİRİN!!!!! DEANN AŞKIMSINN
iblisinizEn sevdiğim dizi daha üstüne dizi tanıyamadım…