İki filmi üst üste izledim ilki kadar iyi değil özellikle bir yerde fena bayıyor ama son olarak güzel. İlk film kadar beklentiniz olmadan izlemenizi tavsiye ederim, bu arada Sharon ablamız serinin bu ikinci filminde acayip derecede Bade İşçil’e benziyor