Bende bir çok kişi gibi Candan Erçetin’in o güzel “yalan” şarkısını fonda duyduğumda filmi izlemeye karar verdim, genel olarak beğendim, bir yerlerde böyle zor hayatların olduğunu bilerek izlemek insanın vicdani yönünü ortaya çıkarıyor, ister istemez bir erkek olarak onunla dertleniyorsun..…devamı