Kitabı hemencecik okumasaydım iyiydi. Meğer içinde 1'den fazla öykü varmıştı. Tek oturuşta 20 safya okuyunca bırakamadım da. Sonra diğer incelemelere bakayım derken anladım durumu. Kafa karışıklığı gittikten sonra direkt bir kaç günde bitirdim. Açıkçası bu öykülerde hep hüzünlü hikayeler ve…devamı