Bir kitabın daha sonuna geldim. Kitap gerçekten takıntılı aşkı, nefreti, intikam hırsını, birinci nesilin nefreti ve ikinci nesilin sevgiye dönüşünü çok çarpıcı bir şekilde anlatmış. Kitaptaki karakterden (Heathcliff) ne nefret edebiliyorsun ne de acıyorsun. Kitabın en can alıcı kısmı bu…devamı