Kuzguncukta geçen bu hikayeyi, Mabeli çok sevdim, kitapta bir an var ki onu okuduğum anı ve yaşadığım şoku hala unutamıyorum. Öyle beklenmedikti ki.. o andan sonra zaten herşey değişiyor. Mabel Matiz’in isminin bu kitaptan geldiğini öğrenince çok merak etmiştim, daha…devamıKuzguncukta geçen bu hikayeyi, Mabeli çok sevdim, kitapta bir an var ki onu okuduğum anı ve yaşadığım şoku hala unutamıyorum. Öyle beklenmedikti ki.. o andan sonra zaten herşey değişiyor. Mabel Matiz’in isminin bu kitaptan geldiğini öğrenince çok merak etmiştim, daha çok sevdim.
Çok sevdiğim bir kitap nar ağacı. Her karakteri incelikle işlenmiş, güzel bilgiler de içeren, tüm yolculuğu yaşatan büyülü bir anlatım. Filmi çekilse destan olurdu ama benim gözlerimdeki film zaten şahane
Tek kitapları içinde en mükemmeli budur. Bir oturuşta kafamı kaldırmadan nerdeyse yarısına kadar okumuştum öyle heyecanlıydı ki. Seri dışı favorimdir bu kendi alanı dışında bile ne kadae mükemmel yazabildiğinin ispatı
Bir kitabını okudum ve hayranı oldum. Bana kitap okumayı sevdiren kadın, Cerrahtan sonra tüm seriyi topladım polisiye gerilimde Grange neyse Tess’de odur efendisi Grange kraliçesi de Tess. Rizzoli&Isles can serimdir sonsuza kadar sürebilir:) hastasıyım
Bambaşka bir kitap, rahatsız edici yanı da yok değil bazı detayların ama çok canlı. Anlatımı şiir gibi, betimlemeler ile kokular canlanıyor sanki, çok çok iyi. Film de iyi uyarlanmış ama önce kitabı okuyun
O kadar beklettim ki şu kitabı zamanında. çok yanlış düşüncelere kapılmışım, çok güzeldi. Film gibi, Hakan Gündaylar artık asla bekletilmemeli, bir ilk kitap için muazzam. Gerçekten çok değişik bir kafa, hayatı sorguluyor, insanları, gerçekliği, düşünceleri inançları, fikirleri. Ah çok iyiydi…devamıO kadar beklettim ki şu kitabı zamanında. çok yanlış düşüncelere kapılmışım, çok güzeldi. Film gibi, Hakan Gündaylar artık asla bekletilmemeli, bir ilk kitap için muazzam. Gerçekten çok değişik bir kafa, hayatı sorguluyor, insanları, gerçekliği, düşünceleri inançları, fikirleri. Ah çok iyiydi be!