Netflix'te bunu izliyorum lakin 2 sezon olarak 7 bölüm gösteriyor uygulama da ise 19 bölüm var Ve diğer sezonları göstermiyor acaba bu konuda bilgisi olan yüce bir kişilik beni aydınlatabilir mi
Film seçerken genelde ınstagram'daki bazı sayfalardan kaydettiğim filmler oluyor onlara bakıyorum Lakin orada da şöyle bir sorun var; hepsi böyle dram filmi ise eğer bir sahnesini kesiyorlar arkasına böyle bilindik bir üzücü kederlendirici fon müziği koyuyorlar sonra filmi açıyorsun yani…devamıFilm seçerken genelde ınstagram'daki bazı sayfalardan kaydettiğim filmler oluyor onlara bakıyorum
Lakin orada da şöyle bir sorun var; hepsi böyle dram filmi ise eğer bir sahnesini kesiyorlar arkasına böyle bilindik bir üzücü kederlendirici fon müziği koyuyorlar sonra filmi açıyorsun yani o kadar da dramatik gelmiyor, ya kişinin yaptığı saçma sapan eylemlerin sonucu olduğuna hükmediyoruz yani bunu kim fonluyorsa bu Instagram sayfalarını fonlamasın ya fon müziksiz yapsınlar
İlk ve son dizisini izleyenler ve sevenlerin çok seveceği bir film Evlilikler ve ilişkiler ister istemez eskir ve biter. artık varlığı bile itici gelir kişinin önceden güldüğümüz ve sevdiğimiz şeylerin varlığına bile katlanamayız İstediğiniz kadar iletişimi ön safa alın gene…devamıİlk ve son dizisini izleyenler ve sevenlerin çok seveceği bir film
Evlilikler ve ilişkiler ister istemez eskir ve biter. artık varlığı bile itici gelir kişinin önceden güldüğümüz ve sevdiğimiz şeylerin varlığına bile katlanamayız
İstediğiniz kadar iletişimi ön safa alın gene de belli bir yerden sonra hiçbir şey çekilmez geliyor. Ve sadece yalnız kalmak istiyorsunuz ama bunu karşı taraf nasıl algılayacak orası muamma. Yanlız kalmak bazen iyi hissettirebiliyor
Film su gibi aktı gitti ne ara bitti farkında bile değilim
Bu tarz (çekim taktiğini bilmiyorum cahillikten) başını ve sonunu ortasını karışık veren filmleri seviyorum ilk ve son dizisi de bu şekilde ilerliyor (eksik anlatım olabilir)
Diyeceğim ve söylemek istediğim birçok şey var ama neye yarar
İlk filme nazaran eksik ve artı yönleri var Öncelikle artısı şu ki milletvekilinin oğlunun ve arkadaşlarının ceza almaması adaletin yerini bulmaması yerinde bir işleme olmuş Ülkemizde olan biten her şeyin özeti; özellikle Gülistan doku davasının olduğu şu günlerde arka planda…devamıİlk filme nazaran eksik ve artı yönleri var
Öncelikle artısı şu ki milletvekilinin oğlunun ve arkadaşlarının ceza almaması adaletin yerini bulmaması yerinde bir işleme olmuş
Ülkemizde olan biten her şeyin özeti; özellikle Gülistan doku davasının olduğu şu günlerde arka planda gücü olanın istediği gibi hareket etmesini biraz daha fazla işleyebilirlerdi
Lakin karakterlerin yapmacık tavrı ilk andan hissettiriyor karakter derinliği neredeyse yok gibi yüzeysel geçilmiş ( kötülüğe uğrayanlar)
Diğerleri ise özelikle İdris Nebi Taşkan'ın oyunculuğu filmi götürmüş diyebilirim. Yanındakilerin de öyle pek bi etkisi yok gibi filme basit karakterler kaçmış
Diziyi izledim gayet güzel hoşuma gitti lakin şöyle bir sorunu dile getirmek istiyorum dizi netflix'te 10 bölüm iken burada 19 bölüm gösteriliyor acaba bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi
Zaman kaybı Ha savaştılar Ha savaşacaklar derken dizi bitti Kısacası saray entirikalı denilebilir herkesin öve öve bitiremediği bu dizi abartılı yorumlara maruz Kalmış Kendisini izlettiriyor o ayrı ama öyle ahım Şahım bişey değil izlememesen de olur dediğim dizilerden
Spoiler içeriyor
Tipik Hollywood filmi Amerikalı cesur asker Dünyada sadece amerikaya düşmüş uzay aracı (diğer yerlerde de var) Amerikan askerinin yolculuğu ve amerikan askerinin zaferi Herkesin öldüğü yerde başrolün kurtulması herkesin öldüğü yapımda yararlı askerin sonuna kadar hayatta kalması ve bunun siyahi…devamıTipik Hollywood filmi
Amerikalı cesur asker
Dünyada sadece amerikaya düşmüş uzay aracı (diğer yerlerde de var)
Amerikan askerinin yolculuğu ve amerikan askerinin zaferi
Herkesin öldüğü yerde başrolün kurtulması herkesin öldüğü yapımda yararlı askerin sonuna kadar hayatta kalması ve bunun siyahi olması
Herkesin dikkat eksikliği yaşadığı şu dönemde hızlı hızlı ve doğru düzgün bir anlatıma sahip olmayan bir yapım
6dan ziyade 4lük yapımdı