O duygu bana geçmedi Sıkıcı buldum bazen kapatıp gitmek istedim ama zaten az kaldı deyip izledim Öyle pek duygusal veya üzücü bişey yok bana göre yüzeysel işlenmiş bir yapım
Dün izledim Çok sevdim Evden uzaktayım evde olmak istiyorum ama ev benden uzaklarda Aslında burda vurgulanan ev, yanlarında kendini rahat hissettiğin kişilerdir Kış uykusunda Haluk Bilginerin repliğine aşinasin bilirsin
Vasat tahmin edilebilir zaman kaybı 2015 yapımı dönemin tipik korku filmleri gibi puanım 2 falan daha iyi bişey bekliyordum uykum geldi resmen izlerken
Tamamıyla zaman kaybı Ne oyunculuk ne senaryo ne de işe yarar bişey var Ne ara makineyi çözdünüz de daha büyüğünü yapmaya karar verdiniz bu bile doğru düzgün anlatılmıyor Hiçbir şey anlatmayarak "beyin yakan" film anlattıklarını sanıyorlar Düşük bütçe tamam anlarsın…devamıTamamıyla zaman kaybı
Ne oyunculuk ne senaryo ne de işe yarar bişey var
Ne ara makineyi çözdünüz de daha büyüğünü yapmaya karar verdiniz bu bile doğru düzgün anlatılmıyor
Hiçbir şey anlatmayarak "beyin yakan" film anlattıklarını sanıyorlar
Düşük bütçe tamam anlarsın ama adamlar sözde zaman makinesi yapmışlar gram bunu seyirciye yansıtmıyorlar sanırsın ki yerden 5 dolar buldu
Biz bunların daha iyilerini gördük
Biz Nolan'dan razıyız Allah'ta ondan razı olsun
Spoiler içeriyor
Bugün 19 Nisan cumartesi günü Saat 12:10 Ben bir şeye başlıyorum Bir şey biterken 9 Haziran pazartesi Saat 12:40 Bitirdim Dizi kendisini 4. ve 5. Sezonda izlettiriyor Ve ondan sonra bitmesin dedirtiyor Finali böyle olmamalıydi diye düşünüyorum o şerefsizler acı…devamıBugün 19 Nisan cumartesi günü
Saat 12:10
Ben bir şeye başlıyorum
Bir şey biterken
9 Haziran pazartesi
Saat 12:40
Bitirdim
Dizi kendisini 4. ve 5. Sezonda izlettiriyor
Ve ondan sonra bitmesin dedirtiyor
Finali böyle olmamalıydi diye düşünüyorum o şerefsizler acı çekerek ölmeleri gerekiyordu
En sevdiğim karakter ve en çok üzüldüğüm karakter Jesse idi vicdanı ve ahlâkî yanıyla içinde olmaması gereken yerde oldu
Özellikle yüzünün son hali beni perişan etti
Dediğim gibi o şerefsizler acı çekerek ölmeli gerekiyordu sadece Jesse için bile
“I did it for me. I liked it. I was good at it.” –
Bunun için bile değerdi
Yani ne desem bilemedim Prensi seviyoruz ama bir yandan da itici buluyoruz piç olduğu kadar karakteri yaşatan oyuncu bey sayesinde resmen büyülendik İtici bir tip olan prensin bizi kendine bağlaması mı desem Giray bey prensi canlandırmamış yaşamış resmen Yoksa genel…devamıYani ne desem bilemedim
Prensi seviyoruz ama bir yandan da itici buluyoruz piç olduğu kadar karakteri yaşatan oyuncu bey sayesinde resmen büyülendik
İtici bir tip olan prensin bizi kendine bağlaması mı desem
Giray bey prensi canlandırmamış yaşamış resmen
Yoksa genel kadrodan mi
Oyuncu kadrosu da öyle ıvır zıvır insanlarla dolu değil ben şahsen kadroyu sevdim
Neden bilmiyorum ama çok sevdiğim bir dizi oldu 3. Sezonu sabırsızlıkla bekliyorum
Birçok şey anlatıp aslında hiçbir şey anlatmayan Beyin yakan bir film değil tâbii yanlış anlaşılmasın beyni ve herhangi bir olmayan bir film Neyi ne yaptılar Nerde neredeydiler Neyi ne ara yaptılar Kim kimdir kim değildir Hiçbir şey anlatılmayan ama anlatılmaya…devamıBirçok şey anlatıp aslında hiçbir şey anlatmayan
Beyin yakan bir film değil tâbii yanlış anlaşılmasın beyni ve herhangi bir olmayan bir film
Neyi ne yaptılar
Nerde neredeydiler
Neyi ne ara yaptılar
Kim kimdir kim değildir
Hiçbir şey anlatılmayan ama anlatılmaya çalışılan bir filmdi
Sevmedim önermiyorum
Siz sevmiş olursunuz o ayrı
Yanlış yetiştirilme yani erkek çocukların kız gibi büyütülmesi, Ebeveynler başta olmak üzere yakın çevrede eşcinsel eğilimleri olan kişi veya kişilerin modellenmesi ve örnek alınması, Yazılı ve görsel medyanın eşcinselliği özendirici yayınları Kitabı okurken bu satırlara denk geldim ama devam etme…devamıYanlış yetiştirilme yani erkek çocukların kız gibi büyütülmesi,
Ebeveynler başta olmak üzere yakın çevrede eşcinsel eğilimleri olan kişi veya kişilerin modellenmesi ve örnek alınması,
Yazılı ve görsel medyanın eşcinselliği özendirici yayınları
Kitabı okurken bu satırlara denk geldim ama devam etme isteğim kalmadı
Sırf biri eşcinsel ilişki yaşıyor diye onun neyine özenirsiniz merak ettim açıkçası
Aynı şeyleri hem gay hem de lezbiyen bölümünde tekrar etti Avrupa görmüş yazarımız 😒
Kitabı yarım bıraktım
Mahalle dayıları ağzıyla yazılmış sanki sırf yazmak için yazılmış bir kitap
Bundan daha kaliteli kitaplar olduğunu düşünüyorum mesela Yaşasın Orgazm daha detaylı bir kitap aydınlanmanın beşiği resmen
Efsane bir film bence Biraz mantıksız yanları olsa da gayet akıcı ilerliyor aradığım aksiyonu buldum Biraz hızlı ilerlemesi ve biraz da saçma yerleri vardı ama aksiyonu yerindeydi Şehrin ortasında atla gitmiyor ama ters şeritte arabayla gidiyor Tavsiye ederim