🌟🌟🌟🌟🌟 Spoiler yemeden okuduğum için aşırı mutluyum çok güzeldi bayıldım ikisinin aşkı o kadar güzel ve tatlıydı ki anlatamam sonunda baya şok oldum ve ağlayarak okudum son 50 sayfasını ama keşke başka türlü bitseydi❤️
Ünlenmesi gerek bunun ya mükemmel bişi sonun mutsuz bitiyo ama o kadar iyi ki anlatamam sonu ağlatıyo ama her sıkıldığımda izliyorum izleyin izletin😭❤️
⭐️⭐️⭐️⭐️ Başlangıç için gayet güzel bir kitaptı. Baş ucu kitabı olarak okudum yani sıkıldıkça veya yatmadan önce açıp bir kaç şiir okudum. Şiir okumaya başlamak istiyosanız alabilirsiniz🫶🏼
⭐️⭐️⭐️⭐️ İlk kitabını çok çok beğenmiştim ve sıkılmadan okumuştum ama bu kitabı o kadar çok beğenemedim güzel ama okurken sıkıldığım oldu sorun benden kaynaklı büyük ihtimalle. İlk kitaptan daha kısa 140 sayfalık çerezlik bi kitap diyebilirim. Son sayfasını böyle beklemiyodum…devamı⭐️⭐️⭐️⭐️
İlk kitabını çok çok beğenmiştim ve sıkılmadan okumuştum ama bu kitabı o kadar çok beğenemedim güzel ama okurken sıkıldığım oldu sorun benden kaynaklı büyük ihtimalle. İlk kitaptan daha kısa 140 sayfalık çerezlik bi kitap diyebilirim. Son sayfasını böyle beklemiyodum merak etmem diye düşünmüştüm ama öyle bi bitti ki üçüncü kitabını okumak için sabırsızlanıyorum onu da en kısa sürede alıp okuyacağım kesinlikle. Kısaca kitap güzeldi sonu normal biter diye beklerken gene olaylı bitti beklentim baya yüksekti başlamadan önce okumaya başladıktan sonra düşmüştü beklentim son 50 sayfasını beklentisiz okuyodum ki olaylar alevlendi heyecanla okudum.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ ABİ ALIN OKUYUN OKUTTURUN Benim bu türden ilk kitabım bayıldım devamın da ne olacak diye bekledim okuması çok kolay tek oturuşta bitirdim kısaydı zaten