eeeyluull 3 weeks ago Lavinia Özdemir Asaf 61 Gönderi ⭐️⭐️⭐️⭐️ Başlangıç için gayet güzel bir kitaptı. Baş ucu kitabı olarak okudum yani sıkıldıkça veya yatmadan önce açıp bir kaç şiir okudum. Şiir okumaya başlamak istiyosanız alabilirsiniz🫶🏼