Küslerin barıştığı, sevdiklerinizle beraber olduğunuz,dualarınızın kabul olduğu, Kurban Bayramı bereketi ve bolluğuyla gelsin. Hayırlı bayramlar. bu bayramda mutluluk hep sizinle olsun.🤗🤗♥️♥️
Kurban Bayramı'nın bereketinin sofralarınıza, huzurunun yüreklerinize dolması dileğiyle. Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu, sağlıklı ve huzurlu bayramlara. Kurban Bayramınız mübarek olsun.
ABD ordusunun İngiliz askerlere ve kendi askerlerine yardım amaçlı denizde savunma yapması. Almanlara karşı denizde verilen mücadele. Deniz altı bombaları, u-botlar. Tom Hanksten bir papaz edası alsam da film gayet geçerliydi.
Sabahın köründe yine bir balkon konuşmasıyla uyandım. Her bayram ya mutfaktaki bağırış sesleri ya balkondaki telefon konuşmaları ya da antrede oluşan camii dönüşü kaosu. Ve şimdi yine "Ya niye bu kadar ses yapıyorsunuz zaten uyuyamadım."diye dalış yapacağım. Bütün herkesin kurban…devamıSabahın köründe yine bir balkon konuşmasıyla uyandım. Her bayram ya mutfaktaki bağırış sesleri ya balkondaki telefon konuşmaları ya da antrede oluşan camii dönüşü kaosu.
Ve şimdi yine "Ya niye bu kadar ses yapıyorsunuz zaten uyuyamadım."diye dalış yapacağım.
Bütün herkesin kurban bayramı mübarek olsun. Umarım hepiniz güzel,rahat,kazasız bir bayram geçirirsiniz.🤍
Spoiler içeriyor
izlediğim sitcomlar arasında açıkara en iyilerinden biri. gerek karakter gelişimi olsun, gerek gerçekçilik olsun bana gerçekten bir ofiste çalıştığımı düşündüren bir dizi oldu. her bir karakter son sezonlara doğru daha bir olgunlaştı, dizinin başlarında sadece şaka üzerine kurulu bir ortam…devamıizlediğim sitcomlar arasında açıkara en iyilerinden biri. gerek karakter gelişimi olsun, gerek gerçekçilik olsun bana gerçekten bir ofiste çalıştığımı düşündüren bir dizi oldu. her bir karakter son sezonlara doğru daha bir olgunlaştı, dizinin başlarında sadece şaka üzerine kurulu bir ortam vardı. jim ve dwight'ın arasındaki dinamiğin zamanla düşmandan yakın bir dost olması, angela'nın zamanla oscar'ı kınamaktan ziyade ona en zayıf yönlerini gösterip oğlunun vaftiz babası olarak görmesi gerçekten güzeldi, güzel dostluklar kuruldu. dizide karakter gelişimi açısından hiç ilerleyemeyen ve dizinin başından sonuna kadar sevmediğim üç kişi oldu. creed, kelly, ryan. bu üçüyle dinamiğim hiç uymadı kendilerini sevemedim, üçü de neyse o şekilde kaldı. dizide sanırım en üzüldüğüm olay michael'ın gitmesiydi, onun da holly ile kurduğu aileyi yakından izlemek isterdim, o gittikten sonra dizi çok eksik hissettirdi.
puanım 8.5/10
araya giren aldatmalara güzelleme yapılması, alınan yanlış kararlar, gereksiz bir şekilde diziye girip çıkan karakterler bir noktada kabak tadı verdiği için 1.5 puan kırdım. bunların dışında oldukça güzel, izlenmeden geçilmemesi gereken bir dizi.
Netflixte gezerken karşıma çıktı. Konusu ilgimi çekti ve hemen izlemek istedim. Hayatın birçok alanında erkek egemenliğinin normal gözüktüğü dünyamız. Kadınların ilgi çekici, cinsel obje, dikkat çekmek için kullanıldığı bir araç olarak görüldüğü. Fikirlerinin önemsenmediği ve küçük görüldüğü. Adım başı tacize…devamıNetflixte gezerken karşıma çıktı. Konusu ilgimi çekti ve hemen izlemek istedim. Hayatın birçok alanında erkek egemenliğinin normal gözüktüğü dünyamız. Kadınların ilgi çekici, cinsel obje, dikkat çekmek için kullanıldığı bir araç olarak görüldüğü. Fikirlerinin önemsenmediği ve küçük görüldüğü. Adım başı tacize maruz kaldığımız dünyamız...
Ya tam tersi olsaydı?
Flörtöz ve çapkın karakterimiz tam olarak böyle bir insan. Bir gün kafasını çarpıyor ve kendini bu dünyanın tam tersi bir paralel evrende buluyor. Kadın egemenliğinin olduğu bir evren. Kendi yaşattığı olaylar tek tek başına geliyor.
Bence izlemesi keyifliydi su gibi aktı. Mizahı fena değildi. Evet tahmin edilebilir her şey ama sonuçta mizah filmi gizem değil. Filmde tepki gösterilen birçok nokta var kadınların açısından. Güzel değinilmiş bence kariyer, açısından tut reklamlara kadar yargılanmak söz konusu. Bazı erkeklerin izlemesi gerektiğini düşünüyorum özellikle, empati yapabilirler bu sayede ve cinsiyete göre değil de mentale göre insanları kategorize etmeye alışırlar biraz.
Puanım 7.5/10
kaymakız - dostum hayat da kayarak geçer mi, biraz havalanmak istiyorum. dopdolu bir filmdi, eğlenceli, etkileyici, duygusal, geçmiş kokusu bırakan türdendi. Türk komedi sevmiyorum, bel sensörü fazla aktif çalışıyor(kulak fetişi)... bu film yerinde olanın irdelenmeyecek kadar olağan ve rahatlatıcı masajı…devamıkaymakız - dostum hayat da kayarak geçer mi, biraz havalanmak istiyorum. dopdolu bir filmdi, eğlenceli, etkileyici, duygusal, geçmiş kokusu bırakan türdendi. Türk komedi sevmiyorum, bel sensörü fazla aktif çalışıyor(kulak fetişi)... bu film yerinde olanın irdelenmeyecek kadar olağan ve rahatlatıcı masajı vardı. en son ki atlama sahnesinde beni de devirdiler sanki... filme neden bu kadar anlam yüklediğimi bilmiyorum ama hissediyorum tutunduğum ve kurguladığım bir dosta sarılmış kavuşmayı verdi. gerçeklik duygusunu o kadar iyi aktardı ki dedemle olan yolculuğum ( küçüklüğüm ) ona dönüştüm. herhalde kabuğum kırılmadı ama dedem ona kabuğu kırılmamış kaplumbağası olan kişiye sarılmıştı. dedemi özledim. ona olan hasretim paraşütle atladıklarında onlara verilen özgürlük hissiydi. hayattan paylaşmak, paylaştıkça bu coşkuyu yeşerttiğim sofralar, bunu paylaşacağım kafa denkliği bulduğum ışıltılı yüreklere yerleşmeyi diliyorum. hayattan coşmayı diliyorum buna ortak olacak olanı dost kabul ediyorum. bu anı zorlu kılacak kişi değil kılavuz olacağımız ayna veyahut eşlikçi arıyorum. kılıf bulmak gibi bu devirde aradığın uyuyor ama çeşidi bol sana uyansa yok. gerçek yaşam var bu filmde belin yüke binmesi, poşetin sana ağır gelmesi, öğle arasında bir saat dinlemeyi bekleyen beden sızılarla, hergele olmasın diye okula giden çocuklar, ' benim gibi olmasın,' cümleleri yankılanan beyinler, işe yaramaz evlatlar, işe yaramaya çalışan çocuklar, arka mahallede çalan roman, ön mahallede çalan biyotasarımcı...adlar değişir, kalite düşer. sofrada oturduğun, yediğin yemeğin, üstüne giydiğin ürün kumaşının çeşidini bilmiyorsunuz efendim!.. hayat şarkısında mektuplaştığınız zarflar bazen gerçek tokatla ve kafa sürtünce ortaya çıkıyor. kibarlığın geçmediği sofrada yiğitliği yiyorlar, yiğitliğin geçtiği yerde kibarlık konuşuyor. yapma edebiyat bak orda ne yazıyor: 7/24 kamera ile izleniyor. kapı önüne park etmeyiniz. Tabii duyar gibiyim - seni araban yok ki...
Spoiler içeriyor
Sadece ilk sezona göre komuşuyorum kızın justini bırakıp graham a gelmesi o ilk sahnelerinine kalbimi bıraktım bayıldım ve ben dizilerde ve filmlerde her zaman baş karakterin yakın arkadaşına düşerim ki bu dizidede öyle oldu allie ye bayıldım ama tsm istediğim…devamıSadece ilk sezona göre komuşuyorum kızın justini bırakıp graham a gelmesi o ilk sahnelerinine kalbimi bıraktım bayıldım ve ben dizilerde ve filmlerde her zaman baş karakterin yakın arkadaşına düşerim ki bu dizidede öyle oldu allie ye bayıldım ama tsm istediğim gibi bi karakter değildi eski sevgilisyile ayrılması ve onu geri aramaması dizi bpyunca yaptığı en iyi şeydi ya birde bizim çocukları barıştırması ya sen sırf kendini kaptırmadığına inandırmak için niyr başkadıyla yatıuorsun hemde benim ask sarısınımın düsmanı hunterla sezonun son 2 bölümünü sevmedim.🤨 ( bütün sezonu tek oturuşta izledim)