Saat 4 30 gibi evden çıktık yola saat 9 10 gibi vardık mandıraya. Yollar tam anlamıyla felaketti. Kurbanı kesilişini görmediğimiz için mi üzülelim yoksa yola erken çıksakta trafiğe kalmamıza mı üzülsek bilemedik. Ance vardık ve yemek yiye bildik. En az…devamıSaat 4 30 gibi evden çıktık yola saat 9 10 gibi vardık mandıraya. Yollar tam anlamıyla felaketti. Kurbanı kesilişini görmediğimiz için mi üzülelim yoksa yola erken çıksakta trafiğe kalmamıza mı üzülsek bilemedik. Ance vardık ve yemek yiye bildik. En az sayamadım ama 15 tane ambulans geçti her taraf zaten kan içindeyken insanlar da birbirini kan içinde bırakıyor bayram demek hani bereket hani birlik ve beraberlik demek değil mi insanların içindeki bu hırsı iyiye harcasa neler yapar neler(!) ama bu hırsı ülkenin gelişmesi ve üretim için değil de trafikte ne kadar araya kaynarım için kullanmak biraz garip...
Ama yine de herkesin bayramını kutluyorum ve umarım ülkemiz sadece sözde saygı ve sevgi birliktelik demez bunu da yaşar...
İnsan olmanın erdemini en güzel şekilde anlatıyor. Bir kusur aramayı değil, kusurları insanın kendi iç dünyasında nasıl zenginleştireceğinin yolunu gösteriyor. Asıl erdemin aynasını, insanın kendine tutması ile gösteriyor. İnsanın var olmasının güzel hâlinin; güzel konuşmanın, yalandan uzak durmanın, başkasının ardından…devamıİnsan olmanın erdemini en güzel şekilde anlatıyor. Bir kusur aramayı değil, kusurları insanın kendi iç dünyasında nasıl zenginleştireceğinin yolunu gösteriyor. Asıl erdemin aynasını, insanın kendine tutması ile gösteriyor. İnsanın var olmasının güzel hâlinin; güzel konuşmanın, yalandan uzak durmanın, başkasının ardından konuşmamanın ve taklit etmemenin faziletlerine değiniyor. Derin düşünceler ile doğruyu ve güzeli, Muhammed efendimiz vasıtasıyla anlatıyor. İnsanın kendiyle çoğalmasının, başkalarından ayrışarak nasıl mümkün olacağına rehberlik ediyor. Günümüzün unutulan değerlerini yeniden gözler önüne seriyor.
Bayramlar nedense hiçbir zaman içime işlemedi. Yeterince samimi bulmuyorum. Yani evi detaylı temizlemek için bayramı beklememeli. Biriyle barısmak için bayram neden olmamalı içindej gelmeli. Toplumsal normlar yazılmış ve kimse sorgulamadan uyguluyor. Elbette güzel birçok birleştirici yönü var.
Sevgili RAF Ailesi 🐏🍬 Bu bayramın evlerinize huzur, kalplerinize huzur ve neşe, hayatınıza bereket getirmesini diliyorum. Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz, sağlık ve mutluluk dolu musmutlu bir bayram dilerim, iyi bayramlar🌸✨
Hepinize iyi bayramlar 🥳😎 Film dizi kitap hepsi güzel şeyler ama arada bunları bırakıp insanlarla yanyana gelmekte güzel ve değerli sevdiğiniz insanlarla bayramlaşın
Daha çok anlat,” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle yan yana oturur, ömür boyu dinlerdim sesini...” Şeker Portakalındaki bu samimiyet gibi, sevdiklerimizle diz dize, tatlı sohbetlerle geçen musmutlu bir bayram dilerim. kurban bayramımız mübiş olsun kalbinizden sevgi cebinizden…devamıDaha çok anlat,” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle yan yana oturur, ömür boyu dinlerdim sesini...” Şeker Portakalındaki bu samimiyet gibi, sevdiklerimizle diz dize, tatlı sohbetlerle geçen musmutlu bir bayram dilerim. kurban bayramımız mübiş olsun kalbinizden sevgi cebinizden harçlık ve güzelliğimiz hiç eksilmesin