Yine övüldüğü kadar olmayan ama yine de izlenebilir bir film. Olaylar kendine çekiyor ama sıkıntı şu ki çok öngörülebilir ilk on dakikadan bütün film çıkarılabiliyor.
"Gerçekten anda kalıp, bu anı elinden gelen en iyi şekilde yönetmeyi bilirsen, gelecek için zaten en iyisini yapıyorsun demektir." Korku, Thich Nhật Hanh
Güzel bir belgesel olmuş fakat ben cinayetlerden sonra programa çıkacakları süreç hakkında yaşananları merak ettim. Buna yer verilmedi. Zaten belgeseldeki kısımlar Müge Anlı’nın programında vardı. Bu arada izlemeyenler Tssigalko’ dan izlemenizi tavsiye ediyorum ♥️
Bitmesin diye yavaş izlemeliymişiz...bilemedik.Gaza getirici davullu müzikleri şahane.Bu arada vahşi ve barbar bir kavmin şimdiki dünyada en demokratik ve en özgür kavime dönüşmesi çok enteresan.
Yani üst düzey akıcı olmasa da uzun süredir gençlik dizisi izlememiş biri olarak keyifli buldum, izlenebilirliği yüksek germiyor ve o gençlik heyecanını yansıtıyor.
İlk bölüme göre iyi değil diyorlar ve kendim de öyle düşünüyordum. Fakat film kötü değil ilk bölüm o dönemde orijinalliği açısından çok beğenildi. Tabi o tadı aldık öğrendik tatmin olduk ve ikinci bölüm de aynısının devamı olunca aynı zevki vermedi,…devamıİlk bölüme göre iyi değil diyorlar ve kendim de öyle düşünüyordum. Fakat film kötü değil ilk bölüm o dönemde orijinalliği açısından çok beğenildi. Tabi o tadı aldık öğrendik tatmin olduk ve ikinci bölüm de aynısının devamı olunca aynı zevki vermedi, olay bundan ibaret diye düşünüyorum. Tamam güzeldi güldük eğlendik ama durum komedisi yer yer abartıldı Avanak Abdi izliyorum sandım bazı sahnelerde ve bu sahneler fazla uzatıldı. Bir de küfür olayı abartılmış sanki orijinal küfürler edilmeye çalışılmış yapılmışta yani. İlk bölümde beğenilen sahneler tekrarlanmış örneğin Serbest’in biz aile değil miyiz sahnesi vs. vs… Şimdi diyeceksiniz ki o kadar biliyorsan git sen çek haklı olarak. Ben de sadece aklımdakileri yazıyorum izleyici olarak o hakkımı da mazur görün. İrem Sak, Doğu Demirkol ve Özgür Emre Yıldırım’ın film boyunca hiç bir şey yapmadan komediye destek vermesi çok hoşuma gitti. Herkes kahraman olmak zorunda değil, sadece olması gerekeni yapmalarını çok beğendim. Özellikle İrem Sak çok güzeldi, görevi ne; bu işlerle ilgisi yok bilgisi yok ve hamile, film boyunca bu gerçekliği hep korudu örneğin ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın o sadece ağrısıyla sızısıyla uğraşıyor tabi en sonda süper kahraman oldu o da güzeldi. Bilmiyorum ben çok beğendim böyle detayları. Bir de Alper Kul’un kemerle dövüş sahnesi güzeldi. Bizim sinema sektöründe komedi aksiyon sahneleri daha kaliteli oluyor. Ciddi bir aksiyon dizisinde veya filminde dövüş sahneleri güzel olmuyor karizma bozulmasın diye kasıla kasıla kavga ediyorlar ama komedi yapımlarında yabancı yapımları aratmayan dövüş sahneleri yapılıyor örneğin Kardeş Payında Ahmet Kural ve Emrah Kamanın bir dövüş sahnesi vardı o da güzeldi buradaki dövüş sahneleri de güzeldi. Artık her yerde gördüğümüz Giray Altınokta filme ayrı bir tat katmış. Son olarak otobüsün üstündeki Dündar Dinç fıkrasına gülünmeyen adam mıydı?:)
Spoiler içeriyor
(Yorumlamaktan ziyade birkaç küçük fikir paylaşımı) Öncelikle doktor beye özel teşekkürlerimi iletiyorum. Çok takdir ettim kendisini, en samimi karakter olabilir kitapta. Genel olarak kurgusu beklediğimden daha iyiydi. Olaylar ve duygular ince işlenmişti. Akışı biraz değişken geldi fakat bütün olarak bağlanıyor.…devamı(Yorumlamaktan ziyade birkaç küçük fikir paylaşımı)
Öncelikle doktor beye özel teşekkürlerimi iletiyorum. Çok takdir ettim kendisini, en samimi karakter olabilir kitapta.
Genel olarak kurgusu beklediğimden daha iyiydi. Olaylar ve duygular ince işlenmişti. Akışı biraz değişken geldi fakat bütün olarak bağlanıyor.
Diyorum ki, Kâmran Feride’nin peşini bu kadar kolay bırakmasaydı, bir yanlış anlaşılmadan dolayı senelerce acı çekmeleri hüzünlü bir tebessüm uyandırmaz da ne yapar?
Munise’ye bilhassa üzüldüğümü söylemeliyim, daha önce kimse böyle bir şeyden bahsetmemişti, açıkçası Munise’nin mutlu bir evlilik yapmasını ve ileriki zamanlarda ablasına akıl verdiği bölümleri beklemiyor değildim. Ölmesini hazmetmek için birkaç bölüm okumam lazım geldi.
Son olarak, bir kitabı bitirdikten sonra o kitabın üslubu ve kelimelerin kullanım şekli dilimde yer ediniyorsa, bu onun kalitesine işaret eder kanımca. Belli ölçüde bağ kurduğumu böylece anlıyorum.
(Zehri birden almalı insan, ya ölür ya kalır. Yavaş yavaş başka şeylerle karışık almak gerçekten yıpratıcı bir şey. Gittikçe kötüleştiriyor. )
Harlen Coben abimiz @Netflix'i rehin aldı :) ama olsun adamın dizilerinin bazıları beklentinin altında çıksa da çerez tadında oluyor Dizimiz Polonya yapımı 6 bölümden oluşuyor Matematik hesabı yaparsak günde iki bölüm izlerseniz üç günde bitirirsiniz Cuma akşamı başlangıç 2 bölüm…devamıHarlen Coben abimiz @Netflix'i rehin aldı :) ama olsun adamın dizilerinin bazıları beklentinin altında çıksa da çerez tadında oluyor
Dizimiz Polonya yapımı 6 bölümden oluşuyor Matematik hesabı yaparsak günde iki bölüm izlerseniz üç günde bitirirsiniz
Cuma akşamı başlangıç 2 bölüm
Pazar günü de 2 bölüm ile final yaparak
hafta tatilinizi dram ve gizem yönü fazla aksiyonu ise az olan çerezlik bir dizi ile kapatanilirsiniz 7/10 😉
2023 yılının yazını Oppenheimer ile birlikte kavurduktan sonra ikisini de izlemeyen ben💪 Barbie ile başladım bu çekişmeye. Bu kadar çok reklamı yapılmasaydı oturup izleyeceğim bir film olmazdı. Genel olarak konusunu beğendim. Ama keşke aksi küçük kız üzerinde daha fazla dursalardı…devamı2023 yılının yazını Oppenheimer ile birlikte kavurduktan sonra ikisini de izlemeyen ben💪 Barbie ile başladım bu çekişmeye. Bu kadar çok reklamı yapılmasaydı oturup izleyeceğim bir film olmazdı. Genel olarak konusunu beğendim. Ama keşke aksi küçük kız üzerinde daha fazla dursalardı ve gerçek dünya ile olan bağı bi mantık çerçevesine oturtsalardı. Tamam gerçekten mantıklı bir açıklama beklemiyorum ama direk havada kalmış o. Neyse genel anlamda beğendim gidip de izleyin diyeceğim bir film değil ama can sıkıntısından bi şans verilebilir. Barbie nin böyle bir filme ihtiyacı vardı bence.