Bana bromance içeren dizi film önerir misiniz ikisi kardeş veya arkadaş olabilirler. Örnek olarak sevdiğim Supernatural de Dean ve castiel, tvd de damon ve Stefan, xmen serisinde Charles ve erik vb gibi.
Çok farklı bi senaryo.Sadece konusu ilginç olduğu için izledim. İzlemeye değer mi emin değilim. Çünkü iç karartıcı şeyler var. Inisherin Adası dışarıdan baksanız muazzam bir güzelliğe sahip ama aslında, herkesin birbirini dikizlediği, nefes aldırmayan klostrofobik bir hapishane gibi 1️⃣Ve o…devamıÇok farklı bi senaryo.Sadece konusu ilginç olduğu için izledim. İzlemeye değer mi emin değilim. Çünkü iç karartıcı şeyler var.
Inisherin Adası dışarıdan baksanız muazzam bir güzelliğe sahip ama aslında, herkesin birbirini dikizlediği, nefes aldırmayan klostrofobik bir hapishane gibi
1️⃣Ve o adada durduk yere, o kadar anlamsızca başlayan o vahşi küslük...
Arkada patlayan silah sesleriyle birlikte fark ettim ki film; ana karada birbirini katleden kardeşlerin yani o acımasız İrlanda İç Savaşı’nın mikro bir alegorisiymiş.
Savaşın bir özetiymiş aslında.
Buradan bakamasaydım anlamsız bir şeye dönüşecekti.
2️⃣Film boyunca canımı yakan şeyler oldu.😢
+ Padraic’in o dünyalar tatlısı, saf nezaketini adım adım kaybedip intikam dolu bir adama dönüşmesi. 😢
Colm un da Büyük bir insan olma, anlamlı bir hayat yaşama takıntısı ve kibiriyle aslında insanlığını kaybetti.
Sonuç : Tarihe geçmek, ölümsüz bir sanat eseri bırakmak uğruna, tam şu an yanı başındaki bir insanı kalbinden vurmak ve dünyadaki nezaketi yok etmek ne kadar ahlaklıdır?
******************
Not: Ayrıca bu yönetmenin Bruges filmini sevmemiştim. izlemesi rahatsız edici ve çiğ bir yapımdı. Bu film felsefe olarak daha iyi bir zemine oturmuş. yönetmen her izleyiciye hitap etmeyen, negatiflik ve pesimizm içeren sinemanın karanlık ve uç noktalarında gezinen biri
Bazen bir filmin felsefi olarak ne anlatmaya çalıştığı, o filmin bizde bıraktığı kötü hissi ve yarattığı rahatsızlığı telafi etmeye yetmiyor.
Çook uzun yıllar önce peşpeşe 3 defa izlediğim ve insana gerçekten iliklerine kadar duygu yaşatan bir film.. Mükemmel bir film, mükemmel bir hikaye, mükemmel bir konu, mükemmel bir oyunculuk.. Benim gibi 26 Temmuz doğumlu olan Sandra Bullock ve Samuel L.…devamıÇook uzun yıllar önce peşpeşe 3 defa izlediğim ve insana gerçekten iliklerine kadar duygu yaşatan bir film.. Mükemmel bir film, mükemmel bir hikaye, mükemmel bir konu, mükemmel bir oyunculuk.. Benim gibi 26 Temmuz doğumlu olan Sandra Bullock ve Samuel L. Jackson'u bir araya getiren ve Amerika'daki ırkçılıkla ilgili yanılmıyorsam gerçek bir hikayeyi anlatan bir film.. Filmi izlerken kızacak, öfkelenecek, acıyacak, üzülecek, ağlayacak ve nefret edeceksiniz.. Fakat asla pişman olmayacaksınız.. Emin olun..
Film sürükleyiciydi, sıkılmadan merakla izledim. Finansçı olan Matt çocuklarını okula götürmek için arabasına biner, koltuğa oturur oturmaz tetiklenen bomba koltuktan kalktığı an patlayacaktır. Bütün Berlin'i peşine takan Matt telefonda onu sürekli tehdit eden kişiyle konuşurken, bir yandan da nasıl kurtulacağının…devamıFilm sürükleyiciydi, sıkılmadan merakla izledim.
Finansçı olan Matt çocuklarını okula götürmek için arabasına biner, koltuğa oturur oturmaz tetiklenen bomba koltuktan kalktığı an patlayacaktır. Bütün Berlin'i peşine takan Matt telefonda onu sürekli tehdit eden kişiyle konuşurken, bir yandan da nasıl kurtulacağının planlarını yapmaya çalışır.
Bunun öncesinde yine Liam Neeson in Çıplak silah ini izledim o da suç-komedi türünde eğlenceli bir filmdi.
💣
Bence yılın en iyi yapımlarından biri. Çok sert gerçekçi. Kendi amacına ulaşan,direkt izleyiciye ne vermesi gerekiyorsa yüzüne vura vura izletti. Ancak sizleri uyarıyorum. Çok ağır bir yapım. Hassas bünyeniz var ise izlemeyin. HERKESE TAVSİYE ETMİYORUM.