Bunun ilki güzeldi ya ama çocuğa ağda şart yani maske takınca bi güzel gelmişti çocuk anlatamam editi vardı zaten ordan görüp izlemiştim sonra filmin ikincisi çıktı öncesiyle alakasız insanlar ya abla salak mısın gittiğin ev ev değil zaten ne diye…devamıBunun ilki güzeldi ya ama çocuğa ağda şart yani maske takınca bi güzel gelmişti çocuk anlatamam editi vardı zaten ordan görüp izlemiştim sonra filmin ikincisi çıktı öncesiyle alakasız insanlar ya abla salak mısın gittiğin ev ev değil zaten ne diye kalmaya devam ediyorsun ki
Güzeldi gerilimli bi filmdi 2.sezonu geliyormuş gelsin ya herkesin kendi lambasını araması da hoştu pes etmeyip bulan da vardı diğer dünyada kalmak isteyen abla da vardı
Sana yorum yapmayı nasıl unuturum ki çok güzeldi 2.sezona kadar her şey güzel ama 3 e gerek var mıydı bilmiyorum bana kalsa 10 sezon olsa yine izlerim de sürekli birinin ölmüş gibi olup tekrar dirilmesi ne alakaydı
Spoiler içeriyor
Üzücüydü kitabı tamamiyle okumadım sadece özetini biliyorum ağlarım diye okumuyorum çünkü annesi ölüyor ve semavere bakınca annesini düşünüyor öyle şeylerde iki gözüm sel
Abiyi nasıl hipnoz etmişlerse artık sorgulamamış ya aynayada mı bakmadın aslında böyle diyorum da abinin yerinde ben olsam on katı mal olup hiçbir şeyi sorgulamazdım ya birr de abisine aşık oldum 😔🤚
Bu aralar örmek yani al eline ipi ör bir şey çok güzel geliyor arkadaşım da örüyor hatta battaniye,hırka filan da ördü de işte üşeniyorum git şu uzun iğnelerden al ip al gel öğrenmeye çalış bu sefer öğrensem ev ip dolcak…devamıBu aralar örmek yani al eline ipi ör bir şey çok güzel geliyor arkadaşım da örüyor hatta battaniye,hırka filan da ördü de işte üşeniyorum git şu uzun iğnelerden al ip al gel öğrenmeye çalış bu sefer öğrensem ev ip dolcak benden kopamayan yks biterse başlarız örgü işine bir hobi daha eklenir
Açıklanmış çok şükür yakın yerlere geldi yani uzun yolda çok az sürüncez yani abimle beraber yani ikisini ayrı yere koyalım diyen kişinin dediği günün şafağını seviyim