Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
filmmatik 3 years ago
Herkes her şeyin en iyisini biliyor. İnsanlar neden hatasını kabul etmiyor. Bediüzzaman said nursi kendisini öyle bir duruma sokar ki şöyle der; herşey benim hatam, ben hatalıyım, benim suçum, benim yüzümden böyle oldu der. Kendisini hiç ilgilendirmeyen kendisini hiç bağlamayan…devamı
user profile picture
hmmmmm5 Siyâsete girdiğin yere kadar hak verdim hocam, ondan sonrasında maalesef fikirlerimiz farklı, yine de kendinizi anlatış şekliniz bu sefer daha…devamı
3y 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)