Kitabı çok beğendim. Bence okumayı sevmeyenlerin bile seveceği ve herkesin ilk 10’unda olabilecek bir kitap. George Orwell’ın 1984 kitabından da aynı hazzı almıştım. Okumadıysanız onu da şiddetle tavsiye ederim. Ben okurken aslında bizden bir şeyler gördüm. Şu anki yaşadığımız ve…devamı