Rafta kalmalıydı… Hayatımın 2 saati gitti ve hiçbir şey hissetmedim. Ne karakterlere bağlanabildim, ne hikâyeye kapılabildim.Oyunculuklar sanki okul müsameresinden fırlamış gibiydi. Diyaloglar yapay, duygular sığ, olaylar ise ‘sırf olsun diye olmuş’ gibiydi. Fantastiğin bu kadar ruhsuz işlendiği başka bir film…devamı