sulearatt0 1 year ago Kabakçığın Hayatı Michael Sinterniklaas 73 Gönderi Hüzünlü ama sıcacık bir animasyondu. Çocuk gözüyle anlatılan zor hayatlar, sade ama çok etkileyici bir dille sunulmuş.Kısa süresine rağmen duygusu çok derin. Üzüldüm ama sevdim. Tavsiye ederim.