İzlemeyen bir tek ben kalmıştım sanırım. Beni ilk dakikadan itibaren diken üstünde tuttu. Gerilim hiç düşmüyor, ama bir yandan da kendine has bir tarzı var. Gerçek tarihle birebir örtüşmese de, keşke böyle olsaydı dedirtiyor. Tarantino’nun alternatif tarihi hem öfkelendiriyor hem…devamı