Filmi izlememin tek sebebi Fazlı, Anlatanadam ve Mesut’tu diyebilirim. Onlar sahnedeyken gerçekten keyif aldım. Konu ve şakalar eğlenceliydi ama geri kalan oyunculuklar beni çok zorladı. Sadece üçlüye sabrederek izledim. Genel olarak fikir güzeldi ama oyunculuklar daha iyi olsaydı çok daha…devamı