İki kez bitirdiğim, en sevdiğim sitcomlardan biri. Çok akıcı, inanılmaz komik ve karakterlerin absürtlüğü her seferinde yeniden güldürüyor. O kadar keyifli ki, sanki her izleyişimde ilk kez izliyormuşum gibi eğleniyorum. Sitcom seviyorsanız mutlaka şans verin.