Spoiler içeriyor
Dün birden aklıma bu film geldi. Yıllar önce ablamla birlikte izlemiştim ama etkisi hâlâ içimde. Hayat devam ediyor, insanlar gidiyor, evler değişiyor… ama o hayalet, o çarşafın altında yıllarca sessizce orada bekliyor.Zamanın nasıl geçtiğini, sevdiğin birini kaybetmenin nasıl bir boşluk…devamı