Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
sulearatt0 10 months ago
Naruto: Shippûden
N/A
38 Gönderi
Spoiler içeriyor Bitmesin diye 8 yıla yaydım… Favorim hâlâ Itachi, yeri çok ayrı. Savaş sahneleri akıl almaz: Itachi–Sasuke, Akatsuki, Jiraiya–Pain, Asuma… Hepsi bir noktada duygusal yıkıma dönüşüyor. Ve en güzeli? İzlerken “bu sahne ne alaka şimdi?” dediğiniz her şey, sonra dönüp sizi…devamı
user profile picture
deycur Bir efsanedir bizim için. En iyisi madaraydı adamın ölüsüyle baş edemediler kendi gelse... (Yinede madarayı kolay harcadılar)
10m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
kazekagea gercekten o kadar boyle hissettiriyo ki😭 ay bu arada o kadar guzelsin ki gozlerimi alamadim
10m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
mert.field Bitirdikten sonra gelen boşluk hissi
10m 2 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)