Spoiler içeriyor
Bitmesin diye 8 yıla yaydım… Favorim hâlâ Itachi, yeri çok ayrı. Savaş sahneleri akıl almaz: Itachi–Sasuke, Akatsuki, Jiraiya–Pain, Asuma… Hepsi bir noktada duygusal yıkıma dönüşüyor. Ve en güzeli? İzlerken “bu sahne ne alaka şimdi?” dediğiniz her şey, sonra dönüp sizi…devamı