Spoiler içeriyor
En sevdiğim animasyonlardan biriydi… Yaratıcılığı, absürtlüğü, zekice diyalogları beni hep tav etmişti. Ama yedinci sezon… Hiç beğenmedim. Boş, aceleye gelmiş, “hadi bir şeyler yapalım da bitsin” havası vardı. Önceki sezonlardaki o hem güldürüp hem düşündüren etkiyi göremedim.