İlk filmi geride bırakmayan nadir filmlerden. Yine de aşırı beklentiyle izlemeyin derim çünkü ağır ilerliyor (ilk film gibi). Bitirdiğimde acaba 3. de gelir mi diye düşündüm ama gelirse de ne olabilir ki? Olay akışında artık film yapacaklık bir şey kaldığını…devamı