“Medyada yorum yapanların büyük bir bölümünün Türkçesi o kadar berbat ki kendilerini ifade etme yetenekleri zayıf olduğundan ya sözlerine, “sözlerim başka tarafa çekilsin istemem” diye başlıyorlar ya da bozuk anlatımları ters tepince tekrar paylaşımda bulunup “yanlış anlaşıldıklarını” söylüyorlar. Bunlar hep…devamı