Yazarımız Dehşet Yönetimi Teorisi’ne katılmıyor ve “Aslında tek başına sonsuza dek yaşamaktansa, sevdikleri etrafındayken zamanından önce ölmek arasında seçim şansı verildiğinde çoğu insan ölümü seçer.” diyor. Ben de hak veriyorum. Çok yaşamak değil iyi yaşamak güzel. Ötenazi de bir hak…devamı