Eğer değilse, insanların yazar veya gazeteci, bazen spiker ağızlarıyla konuşmalarını hiç sevmiyorum ki yazar, gazeteci ve spikerlerin konuşma tarzlarını da sevmiyorum zaten. Hiçkimse kendisi kadar olmayı hazmedemiyor. Hep daha fazlası gibi görünmek istiyor. Hiçbir konuda derdi olmak da değil, görünmek.