“Dünyada bulunulabilecek en yalnız yerlerden biri, ölen kişinin yaşamadığı hayatın pişmanlığıyla boğuştuğu ölüm döşeğidir. En büyük günahlardan biri de yaşanmamış bir hayattır. Yarın ölecek olsam, varlığımın zirveleri neler olurdu? Sevdiklerimin yüzleri ve beni sevenlerin yüzleri...Sözlerin zayıf ve acının şiddetli olduğu…devamı