Aykırı bir tiplemenin en alt tabakadan ülkenin kraliçesi olmasını anlatıyor. Çerezlik izlenebilir türden bir dizi ama bir kere de baş karakterden ziyade 2. Yan erkek karaktere şans verilmeli tezimi bir kere daha savunuyorum 😅 her zaman kral kazanmamalı 🤷🏻♀️