leydi 3 weeks ago Erkek olabilsek, kadın olabilsek, bireyselliğimiz tıpkı göller gibi yalnız ve bir parça gizemli olurdu ve altından, görünmeden kadın ve erkek gücüyle beslenirdi. Ve içimizden doğan arzu ırmakları sonsuz ışıltılı maceraya çağlardı... D.H.LAWRENCE