Mücadele etme ve yaşadıklarından bir şeyler öğrenme, kişinin ortada bir sebep yokken kendinden memnun olmasından daha iyidir. Çocuklar kendilerinden memnun olmalarını sağlayacak birçok şey yapabilir, böylece sahip oldukları öz saygı bir temele dayanır. Eğer bir çocuk hiçbir şey yapmadan kendini…devamı