Ölürüz diye mi üzülüyoruz? Ne ettik, ne gördük şu fani dünyada Kötülükten gayri? Sevdiğim insanlara kızabilirdim, Eğer sevmek bana Mahzun durmayı Öğretmeseydi. Ne kâğıt yeter ne kalem, Mesut sanmam için kendimi... Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın.…devamı