Livaneli'nin kitaplarını severek okurum fakat beklentinin çok altında kaldı. 68 kuşağını ve siyasi çatışmalarını eleştirel bir bakış açısıyla yazmış ama katılmadığım çok yönü vardı. Anlatımı basit kalmış 🤷🏻♀️ tavsiye etmiyorum 😅
laedri3Tek tanrılı din adı altında İslam dinini eleştirirken aynı zamanda dinde kadının konumunu da eleştirmiş yazar. Biraz yersiz ve anlamsız…devamıTek tanrılı din adı altında İslam dinini eleştirirken aynı zamanda dinde kadının konumunu da eleştirmiş yazar. Biraz yersiz ve anlamsız buldum eleştirilerini 🕵🏻♂️