İzlerken en çok ağladığım film budur gözlerim şişmişti. Çok sevdim ama çok üzüldüm. Setsuko beni mahvetti birde o kadar tatlı bir çocuk ki my baby😭Birde bu filmin gerçek bir hikaye olması Allah’ım. Bu filmin ağırlığını kaldıramıyorum insanın içi parçalanıyor😢💗