Spoiler içeriyor
Kesinlikle çok kötü diyememe ama çok beğendiğim bi filmde olmadı açıkçası tam nalamıyla hissedemedim ya aslında maaçları konusu falan güzeldi ama duyguyu alamadım ve bence aşk ititafları filmin bitmwsine 2 dk kala olmamalıydı pizza yemek için çatıya çıktıkları sahne olmalıydı…devamı