Spoiler içeriyor
Kesinlikle çok kötü diyememe ama çok beğendiğim bi filmde olmadı açıkçası tam nalamıyla hissedemedim ya aslında maaçları konusu falan güzeldi ama duyguyu alamadım ve bence aşk ititafları filmin bitmwsine 2 dk kala olmamalıydı pizza yemek için çatıya çıktıkları sahne olmalıydı…devamıKesinlikle çok kötü diyememe ama çok beğendiğim bi filmde olmadı açıkçası tam nalamıyla hissedemedim ya aslında maaçları konusu falan güzeldi ama duyguyu alamadım ve bence aşk ititafları filmin bitmwsine 2 dk kala olmamalıydı pizza yemek için çatıya çıktıkları sahne olmalıydı hatta ı gece ask vile yapabilirlerdi ki bence yapmalıydılar
Spoiler içeriyor
Güzeldi ya ben beğenedim ya kesinlikle onurla derya aşıeı yakışıyorlar partner olarak çok güzek karşıladı benim beklentilerimi kızın annesinin mektup arkadasının ismini kendi kızına koyması olayı da çok hoş ve ortam o kasar iyi hisettiriyor ki sanki onca kötülüğün yaşandığo…devamıGüzeldi ya ben beğenedim ya kesinlikle onurla derya aşıeı yakışıyorlar partner olarak çok güzek karşıladı benim beklentilerimi kızın annesinin mektup arkadasının ismini kendi kızına koyması olayı da çok hoş ve ortam o kasar iyi hisettiriyor ki sanki onca kötülüğün yaşandığo bu dünyada değilmissin gibi
Spoiler içeriyor
Sadece ilk sezona göre komuşuyorum kızın justini bırakıp graham a gelmesi o ilk sahnelerinine kalbimi bıraktım bayıldım ve ben dizilerde ve filmlerde her zaman baş karakterin yakın arkadaşına düşerim ki bu dizidede öyle oldu allie ye bayıldım ama tsm istediğim…devamıSadece ilk sezona göre komuşuyorum kızın justini bırakıp graham a gelmesi o ilk sahnelerinine kalbimi bıraktım bayıldım ve ben dizilerde ve filmlerde her zaman baş karakterin yakın arkadaşına düşerim ki bu dizidede öyle oldu allie ye bayıldım ama tsm istediğim gibi bi karakter değildi eski sevgilisyile ayrılması ve onu geri aramaması dizi bpyunca yaptığı en iyi şeydi ya birde bizim çocukları barıştırması ya sen sırf kendini kaptırmadığına inandırmak için niyr başkadıyla yatıuorsun hemde benim ask sarısınımın düsmanı hunterla sezonun son 2 bölümünü sevmedim.🤨 ( bütün sezonu tek oturuşta izledim)
Spoiler içeriyor
Her bölümünde ayrı bi olay olan deli kız devi kesinlikle çok severek ve eğlenerek izlediğim bir diziydi 4 sezon akıp gitti ve sonlarda devi nin artık babasının ölümüyle barışması beni aşırı duygulandırmışyı favori dizilerimden
Spoiler içeriyor
BAYILDIMMM ama bazı eskik yerler vardı yani mesela bence matt orda diğer kadınla evlenmeye kalkmamalıydı zahneden gözyaşlaeımj tutamadım ama soneadan tekrardan silej tozu helsiğinde geçmişte çocullen öpüşmw sahnelerini iple çkemiştim ve yaşanamsına öldüm bittim ama başrollleri daha gazla izlemeke isterdim