Piyano dinlemeyi çok seviyorum ya. Bazen kulaklığı takıp yüzüstü yazıp gecenin karanlığında piyano dinliyorum dakikalarca. Uykum gelip mayışana kadar. Kucaklayıcı bir his bu. Güzel.
emirlifeingMüzik ruhun gıdasıdır diye boşa dememişler. Keman da öneririm. Özellikle Çayyykovskiiiii