Daha önce izlemiştim ama unutmuşum ben baya:) ben ki korku filmlerinden korkmam gülerim ve izledim de bir yerinde çığlık attım ve bir iki yerde de zıpladım 🤣 bu nasıl çelişki. Favorim korku seansı serisi olsa da aynı adamın (Patrick Wilson)…devamıDaha önce izlemiştim ama unutmuşum ben baya:) ben ki korku filmlerinden korkmam gülerim ve izledim de bir yerinde çığlık attım ve bir iki yerde de zıpladım 🤣 bu nasıl çelişki. Favorim korku seansı serisi olsa da aynı adamın (Patrick Wilson) oynadığı bu seriyi de kaçıramazdım. Yönetmen James Wan oyuncular iyi. Kulaklıkla izliyorsanız benim gibi zıplamanız daha muhtemel ses efektleri gümbür gümbür hele böyle şeylerden korkuyosanız ki ben korkmam gafil avlandım:) hafızama bi alkış. Bazen güzel filmler yeniden izlenmeli.
Nasıl güzel bir dizi, her şey var içinde. Kore her zaman farklı şeyler deniyor. Fantastik süper kahramanlar, kuzey-güney çekişmeleri, mükemmel oyuncu kadrosu ve güzel hikayesi senaryosu ile güncel takip etmesi çok zor beklemesi zor bitmişken koşun başlayın günümüz zamanında başlayan…devamıNasıl güzel bir dizi, her şey var içinde. Kore her zaman farklı şeyler deniyor. Fantastik süper kahramanlar, kuzey-güney çekişmeleri, mükemmel oyuncu kadrosu ve güzel hikayesi senaryosu ile güncel takip etmesi çok zor beklemesi zor bitmişken koşun başlayın günümüz zamanında başlayan dizi 8-9 gibi geçmişe dönüyor ve olay orda başlıyor aslında bambaşka bir heyecan aksiyon romantizm gerilim dram komedi ne ararsanız bulacağınız şahane bir dizi. Sonunda açık kapı bırakıldı 2.sezon olacak gibi umarım olur bu kalitede devam etsin çok sevdiğim oyuncularla dolu severek izledim ama dediğim gibi beklemesi zor oldu. Favorilerim arasına eklendi.
İlk sezonu bitirdim geldim. Gerilim ihtiyacım olduğu zamana saklıyodum ohh mis gibi geldi:) yorumlara bakıyorum da losta benzetilmiş ama ne alaka demek istiyorum ben daha çok bird box a benzettim o geceleri ortaya çıkan kişilerin tanıdık yüzler olup insanları kandırmaları…devamıİlk sezonu bitirdim geldim. Gerilim ihtiyacım olduğu zamana saklıyodum ohh mis gibi geldi:) yorumlara bakıyorum da losta benzetilmiş ama ne alaka demek istiyorum ben daha çok bird box a benzettim o geceleri ortaya çıkan kişilerin tanıdık yüzler olup insanları kandırmaları dolayısıyla. Evet onda gözler kapalıydı ama sesleri tanıdığı kişiler olarak duyup kandırılıyodu bu bakımdan benzeşiyor. Bir yerde sıkışıp kalmaları ayrı yerlerden yola çıkıp aynı yerde buluşmaları o tekinsiz kasaba ortamı çok iyi geldi ama iğrenç görüntüler de yok değil. Gerçi Walking dead izlemiş insanız 2.sezonu da bir izleyeyim çünkü gizem sürdürülüyor açıklama yok bazı ışıklar var umarım güzel bağlanır lost gibi olmaz ama bazı yanlardan benzeyecek gibi de. Bakalım, güncelleme yaparım izleyince
Başrolde sevdiğim adamı görünce konuya bile bakmadan başladım oldukça da heyecanlı idi. dokunduğu kişiyle ilgili bir şeyler gören geçmişten gelen hafızasını kaybetmiş bir genç ve yanında getirdikleriyle yazar olma hayali olan bir adamın hayatını değiştiren bir kaza ile başlıyor ve…devamıBaşrolde sevdiğim adamı görünce konuya bile bakmadan başladım oldukça da heyecanlı idi. dokunduğu kişiyle ilgili bir şeyler gören geçmişten gelen hafızasını kaybetmiş bir genç ve yanında getirdikleriyle yazar olma hayali olan bir adamın hayatını değiştiren bir kaza ile başlıyor ve olaylar ordan dallanıp budaklanıyor. Geçmişte işlenmiş cinayet dosyaları, bağlantılar vs güzel bir dizi aslında sonlara doğru biraz ağır geldi bana bölüm süreleri uzundu. Ve sanki 16 değil de 12 de bitseydi daha iyi olurdu ciddi bi dizi çünkü genel olarak. finali de fena değildi.
Diğer kitaplarından daha farklı bir şey denemiş sayın hocam, gerçeklik algılarını ve sınırlarınızı bozacak tuhaf denebilecek ama hayatın gerçeklerini de içeren öyküler yazmış. Özellikle kampüs dörtlemesi kısmı nasıl güzel nasıl tekinsiz ve iç gıcıklayıcı ve nasılda benlik. Gerilimi hissettiren satırlar…devamıDiğer kitaplarından daha farklı bir şey denemiş sayın hocam, gerçeklik algılarını ve sınırlarınızı bozacak tuhaf denebilecek ama hayatın gerçeklerini de içeren öyküler yazmış. Özellikle kampüs dörtlemesi kısmı nasıl güzel nasıl tekinsiz ve iç gıcıklayıcı ve nasılda benlik. Gerilimi hissettiren satırlar son hızla bitiyor, ah azıcık daha uzun olsaydı. Şu an arıyorum o heyecanı
İlk sezonu izleyince yazmıştım ama öyle bi yerde bitmişti ki 2.sezon haberine çok sevinmiştim ve bugün bitti bile güncel beklemesi zor bir dizi idi izlemeyenler şanslı:) olaylar silsilesi de hiç bitmiyor polisiye aksiyon sevenler için güzel ben çok severek izledim…devamıİlk sezonu izleyince yazmıştım ama öyle bi yerde bitmişti ki 2.sezon haberine çok sevinmiştim ve bugün bitti bile güncel beklemesi zor bir dizi idi izlemeyenler şanslı:) olaylar silsilesi de hiç bitmiyor polisiye aksiyon sevenler için güzel ben çok severek izledim başrol de sevdiğim biri olduğundan tüm kadrosu iyi oyunculardan oluşuyor. 2.sezon biraz daha duygusal ağlatan bir iki bölümü var. Aksiyondan ibaret değil kamu spotu denecek birçok konuya parmak bastığı için anlamlı da bir dizi. Daha uzun sürse severek izlerdim ama her iki sezonu da 12 bölüm. Kim Rae won izleyin, seversiniz:)
Ne varsa eskilerde var:) keyifli vakit geçirmek istediğinizde ya da ihtiyacınız olduğunda açın izleyin. Benim izlememe sebep olan kişi Mabel desem inanır mısınız 😄 konserin ertesi günü yeniden konseri vardı ve groundhog day film setinde miyiz ne deyince benim bunu…devamıNe varsa eskilerde var:) keyifli vakit geçirmek istediğinizde ya da ihtiyacınız olduğunda açın izleyin. Benim izlememe sebep olan kişi Mabel desem inanır mısınız 😄 konserin ertesi günü yeniden konseri vardı ve groundhog day film setinde miyiz ne deyince benim bunu bilmediğimi fark ettim, ne güzel rastlantılar💜 film zaten güzel ve eğlenceli ve anlamlı da izleme vesilem daha çok sevdiriyor. Favorilerimin arasına katamasam da favorimdir. İzlemeyenlere öneridir.
Ben bu filme yorum yapmamış mıyım🫢 bugün 3.kez izledim. gerçi hiç ihtiyacı yok, hala izlemeyenlere ‘neyi bekliyorsunuz?’ Demek isterim. Bilimkurgu severler zaten kaçırmaz. Uzay zaman bilim ilgi alanınızsa zaten kaçınılmaz olarak buraya çekileceksiniz. Müzikleri ile de hafızanızdan hiç silinmeyecek bir…devamıBen bu filme yorum yapmamış mıyım🫢 bugün 3.kez izledim. gerçi hiç ihtiyacı yok, hala izlemeyenlere ‘neyi bekliyorsunuz?’ Demek isterim. Bilimkurgu severler zaten kaçırmaz. Uzay zaman bilim ilgi alanınızsa zaten kaçınılmaz olarak buraya çekileceksiniz. Müzikleri ile de hafızanızdan hiç silinmeyecek bir etki bırakacak. Çılgın Nolan’ın en iyi filmlerinden. İlk izlediğinizde özellikle gözlerinizden yaşlar akmaması zor. Çok fazla ‘ah be’ diyeceğiniz an olacak. İşte bu yüzden unutamayacaksınız. Ara ara detayları unuttukça izlerim. Uzunluğuna bakmayın hiç, su gibi akıyor. Oyuncular için bişey demeye gerek görmüyorum bile♥️
Ortalama bir aksiyon diyelim, ağır akan yerleri de vardı bence süresi uzundu 1.40 olsa daha akıcı olabilirdi Jamie’yi başta oturtamadım role tam bir Grey olduğu için:) ama yakışmış the fall dizisinde de çok iyiydi bence bu rollerin adamı soğukkanlı bir…devamıOrtalama bir aksiyon diyelim, ağır akan yerleri de vardı bence süresi uzundu 1.40 olsa daha akıcı olabilirdi Jamie’yi başta oturtamadım role tam bir Grey olduğu için:) ama yakışmış the fall dizisinde de çok iyiydi bence bu rollerin adamı soğukkanlı bir duruşu olduğundan iyi görünüşlü kötü adam rollerini daha çok almalı. Gal Gadot zaten yakışıyor bu rollere, güzel İzlenebilir bir filmdi.
Filmin Psikolojik kısmı çok başarılı ama yine sonlarda bi saçmalık ekleyip bozuyolar keşke gittiği gibi kalsaydı ve öyle finallenseydi. Favorilerimden olurdu. Ama saçma yaratık tiplemeleri görüntüler eklenince ben irrite oluyorum beni psikolojik sorunlar daha çok etkiliyor ve daha inandırıcı buluyorum…devamıFilmin Psikolojik kısmı çok başarılı ama yine sonlarda bi saçmalık ekleyip bozuyolar keşke gittiği gibi kalsaydı ve öyle finallenseydi. Favorilerimden olurdu. Ama saçma yaratık tiplemeleri görüntüler eklenince ben irrite oluyorum beni psikolojik sorunlar daha çok etkiliyor ve daha inandırıcı buluyorum gel gör ki burda da hoşlanmadığım şekilde sonlandı. Halbuki güzel bir gerilimdi.