Brianı niye ilk sezonda harcadınız..... Brian bence dizinin en iyi ikinci karakteriydi onu hemen harcamaları çok kötü olmuş dexter aslında öldurmeyip onu hapishaneye atamaları en mantıklısı olurdu
The boysun yan dizisi olarak bize pazarlandi gayet güzel yapmışlar fakat bu karakterlerin the boysta 10 15 dk sahne alabilmek icinmi çektiniz hiç gerek yoktu aw bu diziye çok boş kalmış bu dizi the boysun yanında
"Güven bir baraj gibidir. Bazen sızdırır. Sadece düzeltmemiz gerekiyor." Bir animasyonun en güzel tarafı mutlu sonla biteceğinden emin olmaktır. Güzel bir hikayeydi. Anneannesinden kalan özel bir araziyi belediye başkanına kaptırmak istemeyen bir kızın hikayesiydi. Durdurmak için çalmadığı kapı, sormadığı insan…devamı"Güven bir baraj gibidir. Bazen sızdırır. Sadece düzeltmemiz gerekiyor."
Bir animasyonun en güzel tarafı mutlu sonla biteceğinden emin olmaktır.
Güzel bir hikayeydi.
Anneannesinden kalan özel bir araziyi belediye başkanına kaptırmak istemeyen bir kızın hikayesiydi.
Durdurmak için çalmadığı kapı, sormadığı insan kalmamışken çareyi daha başka bir yerde buluyor.
Üniversitedeki profesörünün hayvanlarla konuşulabilecek bir klon oluşturduğunu öğreniyor.
Ve tabii ki robotun içine girip kaçıyor!
Yüz mimiklerinden, kunduzun saflığına kadar her şey çok sevimliydi.
Pozitif duyguları ve huzuru hissetmeyi doğadan öğrenmenin mümkün olduğunu bir kez daha hatırlattı.
10/10
3/9 kitap (sıradaki kitap yüzyüze onu da bugün bitirmeyi planlıyorum birazdan başlarım) itiraf etmek gerekirse biraz sıkıldım konular hikayeler neredeyse aynı sadece isimler karakterler farklı gibi gelmeye başladı ama yine de güzel bir kitap sadece beni içine çekmedi fazla 7/10…devamı3/9 kitap (sıradaki kitap yüzyüze onu da bugün bitirmeyi planlıyorum birazdan başlarım)
itiraf etmek gerekirse biraz sıkıldım konular hikayeler neredeyse aynı sadece isimler karakterler farklı gibi gelmeye başladı ama yine de güzel bir kitap sadece beni içine çekmedi fazla 7/10
edit: aytmatov sürekli kötü sonla bitirmek zorunda mıydın 😔
Çoğunlukla çocuk oyuncuların oynadığı, zaman zaman amatörlükleri göze çarpsa da verdiği mesaj itibariyle başarılı bir film. Meksika yapımı olması sebebiyle kartellerin bir çok hayatı nasıl etkilediğine güzel bir örnek. Korku öğesi sınırlı (daha çok dram ağırlıklı) fakat dozunda ve konuyla…devamıÇoğunlukla çocuk oyuncuların oynadığı, zaman zaman amatörlükleri göze çarpsa da verdiği mesaj itibariyle başarılı bir film.
Meksika yapımı olması sebebiyle kartellerin bir çok hayatı nasıl etkilediğine güzel bir örnek.
Korku öğesi sınırlı (daha çok dram ağırlıklı) fakat dozunda ve konuyla direk bağlantılı olmuş.
Amerikan korku sinemasından klişe esintiler sunsa da gayet sürükleyici olmuş.
İzlenir, şans verebilirsiniz...
Öncelikle herkese iyi bayramlar Ben kitabı kitap fuarından kelepir fiyata aldım, anca bugün bitirdim. Jean Christophe Grange okuyanlar bu tarza alışkın aslında zaten iki yazarda Fransız.. Çok sert, gerçekten sert bir polisiye. Psikolojiniz kaldırırsa buyrun okuyun. Beğendim ben. Seriymiş bu,…devamıÖncelikle herkese iyi bayramlar
Ben kitabı kitap fuarından kelepir fiyata aldım, anca bugün bitirdim.
Jean Christophe Grange okuyanlar bu tarza alışkın aslında zaten iki yazarda Fransız..
Çok sert, gerçekten sert bir polisiye. Psikolojiniz kaldırırsa buyrun okuyun.
Beğendim ben. Seriymiş bu, kısmet olursa diğerlerini de okurum belki.
Keyifle okuyun.
Bir nesli küfürsüz, cinsellik olmadan güldüren, her bölümünde bir insanlık dersi veren zeka ürünüydü. Aynı zamanda bana güzel arabesk parçaları keşfettiren diziydi. Leyla ile Mecnun gibi kaliteli bir yapımın final bile yapmasına izin vermeden yayından kaldırtanlar şimdi yengeleriyle aşk yaşayan…devamıBir nesli küfürsüz, cinsellik olmadan güldüren, her bölümünde bir insanlık dersi veren zeka ürünüydü. Aynı zamanda bana güzel arabesk parçaları keşfettiren diziydi. Leyla ile Mecnun gibi kaliteli bir yapımın final bile yapmasına izin vermeden yayından kaldırtanlar şimdi yengeleriyle aşk yaşayan kaçakçı ağaların feodal konak dizilerini, mafyayı romantize eden dizileri yayınlıyorlar.