Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
stardust875 3 years ago
📌 Bağımsız gönderi atmayı pek sevmesem de bugün Kpss sınavında başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum ki başkalarının başınada gelmesin.😬 📑 Saat 8 gibi uyanan Stardust sınava gitmek için hızlı hızlı hazırlandı. Ailesiyle beraber sınav yerini zor bela güç…devamı
user profile picture
feristah Bu gönderiyi yeni gören Feristah, üzerinden 1 hafta geçmiş olsa ve "geçmiş olsun dileklerini" iletmiş olsa bile yine de, bu…devamı
3y 5 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (5)
user profile picture
emirlifeing Okurken ben yakalandım 😂
3y 6 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
_hafsa_ Çok geçmiş olsun, çok kötü bir durum yaşamak istemezdim.. Annemden ne zaman bir şey istesem bana kendinkini veriyor, bunuda okuduktan…devamı
3y 4 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (6)
user profile picture
mehmetkaragul Adınıza çok üzüldüm. Sınavın stresi fazlası ile yeterken bir de bu eklenmiş. İnşallah sınav performansınızı olumsuz etkilememiştir. Yakalansanız sizin sınavınız…devamı
3y 3 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (6)
user profile picture
cetinceviz Korkunç 😬
3y 3 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
mortyrick Sınavın iyi geçmiştir umarım, bu arada durumun cidden biraz trajikomikmiş.
3y 4 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
sedaaa1 Uff olaya bak 😂
3y 3 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)
user profile picture
bbluecactuss Olay kısmına gelince tüylerim ürperdi, abartmıyorum... Çok geçmiş olsun Allah'tan kimse fark etmemiş. Senin durumun için söylemiyorum yanlış anlama seninki…devamı
3y 5 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
aysen çok stresli bi olay atlatmışsın bi de genelde böyle durumlarda bakışlarını kontrol altına alamayınca daha dikkat çekiyorsun ya o durum…devamı
3y 4 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
hey.catnip oha jsnwkxjakcoskf helal olsun bu kadar soğukkanlı davranıp bir de üstüne o stresle sınavı tamamlayabilmene. ben olsam yapamaz söylerdim. umarım…devamı
3y 6 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (3)