Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
user profile picture
omerdogann.n Ben de bu seriye çok iğrenç bakıyordum ama Cevher filmini izleyene kadar
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (2)
user profile picture
mediss Ben de izlemiştim önceden. Aslında böyle bir filmde amaç aramamalıyız. İnsanlığın vahşetini ortaya seriyor sadece. Ve çok iğrençti.
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
morganablack24 Bence en kötüsü 3. filmdi. Aşırı boş ve sıkıcıydı. Bunun siyah beyaz olması acayipti. İlk film içlerinde en iyisi bence.
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
sezai94_07 Bunu ilkini izledim neydi o öyle milleti birbirine bağlamak iğrenç midem almadı kapattım
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
chandra Bunu izleyeceğine mezarına tüküreceğim izle daha iyi
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (5)
user profile picture
bitterlilimon İlk filminden sonra ikinciyi izleyebilmek...Bence direkt tebrik edilesi ✨ ben izleyebilir miyim tabi aslaaa ama aslaa..
7m 1 beğeni Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (4)