İnsanların odaklarını sizden yitirmelerine, öfleyip püflemelerine sebep olacak kadar konuşmanızı uzun tutmayın. Daha çok kelime, konuya daha iyi hakimiyet, daha yüksek yetkinlik anlamlarına kesinlikle gelmiyor. Destanlar yazmayın insana deli misiniz nesiniz. Yaşlandım diye mi acaba, hiç çekemiyorum artık böyle şeyleri.…devamı