İyi bayramlar dilemiyorum çünkü hayatımdan bu bayramı çıkaralı çok oldu. İnsanların 7/24 ağızlarında kötülük, midelerinde başkasının hakkı ile gezerken onu bir hayvanın *lümünün temizleyeceğine inanmıyorum. Ben yaratanın bizden bir canlının k*nını akıtmak isteyeceğine inanmıyorum. Benim inandığım yaradan yaşamdan yanadır. Bende…devamı