Brianı niye ilk sezonda harcadınız..... Brian bence dizinin en iyi ikinci karakteriydi onu hemen harcamaları çok kötü olmuş dexter aslında öldurmeyip onu hapishaneye atamaları en mantıklısı olurdu
bebisselenBrian bence de en iyi karakterdi. Dizideki favori katildi.