Brianı niye ilk sezonda harcadınız..... Brian bence dizinin en iyi ikinci karakteriydi onu hemen harcamaları çok kötü olmuş dexter aslında öldurmeyip onu hapishaneye atamaları en mantıklısı olurdu
The boysun yan dizisi olarak bize pazarlandi gayet güzel yapmışlar fakat bu karakterlerin the boysta 10 15 dk sahne alabilmek icinmi çektiniz hiç gerek yoktu aw bu diziye çok boş kalmış bu dizi the boysun yanında