Spoiler içeriyor
Güzeldi ya ben beğenedim ya kesinlikle onurla derya aşıeı yakışıyorlar partner olarak çok güzek karşıladı benim beklentilerimi kızın annesinin mektup arkadasının ismini kendi kızına koyması olayı da çok hoş ve ortam o kasar iyi hisettiriyor ki sanki onca kötülüğün yaşandığo…devamı